Müügitingimused

  1. Valige välja toode/tooted.
  2. Vajutage nupule „Lisa ostukorvi
  3. Soovi korral jätkake toodete valimist.
  4. Kui olete ostukorvi lisanud kõik soovitud tooted, saate edasi liikuda lehe ülaosas paremat kätt asuvale ikoonile „Ostukorv“.
  5. Veenduge, et ostukorvis on tooted, mida soovite. Vajadusel saab lisada või eemaldada tooteid ja koguseid.
  6. Vajutage ikoonile „Mine maksma.“
  7. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud väljad. Ostja kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
  8. Valige Teile sobiv kaupade kohaletoimetamise viis. Ostja on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või  -õigsusest.
  9. Makset saab teostada läbi pangalinkide: Swedbank, SEB,  LHV, Luminor, COOP pank, Citadale, Revolut. Samuti on võimalik maksta krediitkaardi ja Google Pay-ga. 
  10. Valige endale sobiv makseviis ja vajutage ikoonile „Esita tellimus“.
  11. Teid suunatakse panka, kus tuleb kontrollida üle makseinfo, sooritada makse ja vajutada nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”.Makse tegemine  toimub väljaspool Roseé e-poe keskkonda Montonio Finance vahendusel. E-poel puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardiandmetele.
  12. Kui makse on edukalt teostatud, saadetakse ostukinnitus Teie poolt määratud e-maili aadressile.
  13. Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäeviti 09:00 – 21:00.
  14. Tarneaeg: keskmiselt 1-2 päeva Tartus ja Tartumaal pärast tellimuse esitamist ja arve tasumist. Tarne kaugematesse kohtadesse võib olenevalt saatmise viisist võtta 1-2 päeva kauem (lisainfo Smartposti ja Omniva lehelt). 
  15. Laupäeval ja pühapäeval edastatud tellimused saadetakse välja esmaspäeviti, kui tellimuste maht on suurem.
 

Rosee Kingitused OÜ, registrikoodiga 16915368 , (Müüja) ja klient (Ostja), kes vormistab  e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed, nõustub vastavalt e-poe müügitingimustega, mis on välja toodud järgnevates punktides.

  1. E-POOD

1.1.  Roseekingitused.ee e-pood on ostukeskkond, mille vahendusel toimub toodete müük Ostjale.

1.2.   E-pood asub internetiaadressil www.roseekingitused.ee

  1. ÜLDSÄTTED

2.1.   Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest, muudest kehtivatest õigusaktidest ning Lepingus kokkulepitust.

2.2.   Müüjal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.

2.3.   Müüjal on õigus ühepoolselt muuta Lepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Ostjale.

2.4.  E-poes tellimuse vormistamisel ennem maksmisele suunamist kinnitab Ostja tellimistingimustega nõustumist.

  1. HINNAD 

3.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

3.2. Müüjal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu.

  1. TOOTED

4.1 E-poes kuvatud tooted on koheselt laos olemas ja valmis väljasaatmiseks. Kui tegemist on eritellimusega või tellimus sisaldab dekoratiivseid lillekimpe siis valmistatakse tooted samal päeval vastavalt esitatud tellimustele.

4.2. Kui toode on otsas ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja Ostjaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tasutud raha tagastamise.

  1. KOHALETOIMETAMINE JA KOHALETOIMETAMISE VIISID

5.1 HINNAD

EESTI

ITELLA SMARTPOST (Tarne pakiautomaati) – Kimbud 5 € / Küünlad 3 € 

OMNIVA (Tarne pakiautomaati) – Kimbud 5 € / Küünlad 3 €

SOOME

ITELLA SMARTPOST (Tarne pakiautomaati)Kimbud 15 € / Küünlad 8 €

5.2 TARNEAEG

EESTI JA SOOME

ITELLA SMARTPOST (tarne pakiautomaati)

Tellimus mis on vormistatud tööpäevadel kuni 14:00 ja laos on toode olemas, anname kullerfirmale üle samal päeval. Kui toode valmistatakse vastavalt tellimusele, siis kullerfirmale üle andmine toimub samal või järgmisel tööpäeval. Kui tellimuste maht on suurenenud nt tähtpäeva tõttu, võib tellimuse teostamise aeg pikeneda, anname sellisel juhul e-poes sellest märku.

Tarneaeg: 1-3 tööpäeva
Soome
on eeldatav tarneaeg Helsingi piirkonda 2-3 tööpäeva, mujale Soome 3-5 tööpäeva.

Riiklikel pühadel ja nädalavahetustel pakkide saatmist ei toimu!
Kuid kui on soov pakk kätte saada varem, saab meiega ühendust võtta info@roseekingitused.ee 

NB! Pühade tarnegraafik võib veidi hilineda! Lisainfo Smartposti lehel.

 OMNIVA (tarne pakiautomaati)

Tellimus mis on vormistatud tööpäevadel kuni 14:00 ja laos on toode olemas, anname kullerfirmale üle samal päeval. Kui toode valmistatakse vastavalt tellimusele, siis kullerfirmale üle andmine toimub samal või järgmisel tööpäeval. Kui tellimuste maht on suurenenud nt tähtpäeva tõttu, võib tellimuse teostamise aeg pikeneda, anname sellisel juhul e-poes sellest märku

Tarneaeg: 1-3 tööpäeva

Riiklikel pühadel ja nädalavahetustel pakkide saatmist ei toimu!
Kuid kui on soov pakk kätte saada varem, saab meiega ühendust võtta info@roseekingitused.ee 

NB! Pühade tarnegraafik võib veidi hilineda! Lisainfo Omniva lehel.

  1.  TAGANEMISÕIGUS

6.1. Kui tellimuse sisuks on dekoratiivsed lilleseaded, lillekimbud, lillekarbid, personaalse sõnumiga küünal siis pole vastavalt Võlaõigusseaduse §-le 53 lg 4 p 3 Kliendil lepingust taganeda võimalik.  Dekoratiivsed lillekimbud,-karbid ja küünlad valmistatatakse müüja poolt tarbija esitatud tingimuste (lillede värv, paberi värv, sõnumi ja küünla sisu ja välimus jne) kohaselt peale tellimuse esitamist – tegemist ei ole valmistoodetega. Antud toodete puhul kehtib tagastamisõigus vaid juhul kui tegemist on praaktootega või e-poe poolt saadetud vale tootega.

6.2. Roseé veebipoest ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane tagastamisõigus, v.a. punktis 6.1 olevad tooted.

6.3. Klient peab oma tagastamissoovist teada andma 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist e-maili teel info@roseekingitused.ee (E-mail peab sisaldama: tellimuse number, tagastatav toode/tooted, tagastamise põhjus).

6.4. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.

6.5. Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

6.6. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile tagastuse kättesaamisel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättettoimetamis kulud.

  1. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

7.1. E-poest ostetud toodetele kehtib füüsilisest isikust Teenuse kasutajale võlaõigusseaduse §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.

7.2.   Kaebused esitab Ostja e-posti aadressile info@roseekingitused.ee

7.3    Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Müüja vastutab, parandab või asendab Müüja puudustega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

7.4.  Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).

  1. KASUTAMISTINGIMUSED JA NENDE MUUTMINE

8.1. Ostu sooritades nõustub Ostja E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.

8.2. Müüja ja Ostja vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.

8.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

8.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud toote hind ekslik.

  1. MUUD TINGIMUSED

9.1. Lepingust tulenevad erimeelsused Ostja ning Müüja vahel lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Pooltel õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole või lahendatakse erimeelsus Harju Maakohtus.

Shopping Cart